viernes, 28 de agosto de 2015

XVIII FESTIVAL DE LA SIDRA EN VILLAVICIOSA





El 5 de septiembre, en el ecuador del X Festival Internacional de la Gaita, la cita en Villaviciosa será también con la sidra, con la celebración de la XVIII Fiesta de la Sidra y el XXVIII Concurso de Escanciadores.

Ambas actividades fueron presentadas hoy en el Ayuntamiento de Villaviciosa por el Alcalde, Alejandro Vega Riego, con la asistencia de Tino Cortina en representanción de  llagares participantes, y varios concejales del gobierno municipal. También se estrenaron los vasos conmemorativos que se utilizarán en la Fiesta de la Sidra, con el escandiado de unos culetes a cargo de Luis Manuel Naredo de Sidrería El Furacu

Gaitas y sidra harán la combinación perfecta para que el próximo sábado 5 de septiembre, Villaviciosa, pueda volver a llenarse en un fin de semana cargado de actividades. La oferta no puede ser más: X Festival de Bandes de Gaites y Nueche Folk, XVIII Fiesta de la Sidra y el XXVIII Concurso de Escanciadores.

En la Fiesta de la Sidra, una docena de llagares de Villaviciosa serán los encargados, gracias a su colaboración, de ofrecer la prueba de sidra, que empezará a las 12 del mediodía con el primer culín y el hermanamiento entre el Festival Internacional de la Gaita y el festival cántabro Folkcomillas, y que se alargará hasta las tres de la tarde. Entre medias, las actuaciones de la Banda de Gaites El Trubiecu de Villaviciosa y la Banduca el Tingláu de Cantabria, el recital poético a cargo de Fame Poétika y la entrega, a la una de la tarde, de la Etiqueta más guapina 2015, galardón que otorga el Grupo Astur de Coleccionismo Sidrero.

La actuación de la Banda de Gaites Villaviciosa “El Gaitero” servirá de arranque a las cinco de la tarde del Concurso de Escanciadores, con doce premios generales y dos locales, organizado por la Asociación de Escanciadores de Sidra y el Ayuntamiento de Villaviciosa con la colaboración del Gobierno del Principado, el Consejo Regulador D.O.P. Sidra de Asturias y Caja Rural. Este concurso está contenido en el XXII Concurso Oficial de Escanciadores.

Tras el paso de todas las bandas participantes en el festival por la plaza del Ayuntamiento a las seis y media de la tarde, la jornada finalizará con la actuación del Cuarteto Torner.

Este año, además por la coincidencia con el Festival Internacional de la Gaita (cuyo programa se puede consultar en www.figvillaviciosa.org), y con el objeto de facilitar el transporte público a Villaviciosa, se ofrecerán servicios y ofertas especiales desde las líneas regulares de ALSA con Villaviciosa.


XVIII FIESTA DE LA SIDRA Y XXVIII CONCURSU D'ESCANCIADORES

El 5 de setiembre, nel ecuador del X Festival Internacional de la Gaita, la cita en Villaviciosa va ser tamién cola sidra cola celebración de la XVIII Fiesta de la Sidra y el XXVIII Concursu d'Echadores

Gaites y sidra van faer la combinación perfecta'l próximu sábadu 5 de setiembre en Villaviciosa, día nel qu'amás del X Festival de Bandes de Gaites y Nueche Folk, na Plaza del Conceyu celebraráse la XVIII Fiesta de la Sidra y el XXVIII Concursu d'Escanciadores.
Una docena de llagares de Villaviciosa van ser los encargaos gracies a la so collaboración d'ufiertar la prueba de sidra, que va empezar a les 12 del mediudía col primer culín y el hermanamiento ente'l Festival Internacional de la Gaita y el festival cántabru Folkcomillas, y que se va allongar hasta les trés de la tarde. Ente medies, les actuaciones de la Banda de Gaites El Trubiecu de Villaviciosa y la Banduca El Tingláu de Cantabria, el recital poéticu al cargu de Fame Poétika y l'entrega, a la una de la tarde, de la Etiqueta más guapina 2015, galardón qu'otorga'l Grupu Ástur de Coleicionismu Sidreru.
L'actuación de la Banda de Gaites Villaviciosa “El Gaiteru” va sirvir d'arranque a les cinco de la tarde del Concursu d'Escanciadores, con doce premio xenerales y dos locales, entamáu pola Asociación d'Escanciadores de Sidra y el Conceyu de Villaviciosa cola collaboración del Gobiernu del Principáu, el Conseyu Regulador D.O.P. Sidra d'Asturies y Caxa Rural. Esti concursu ta conteníu nel XXII Concursu Oficial d'Escanciadores.
Tres el pasu de toles bandes participantes nel festival pola plaza del Ayuntmiento a les seis y media de la tarde, la xornada va rematar cola actuación del Cuartetu Torner.


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario