martes, 28 de julio de 2015

Mercado de Otoño Villaviciosa. Bases de participación.

El Festival de la Manzana, que en este año llega a sus bodas de perla al cumplirse su trigésima edición, comienza a cobrar vida.
La Fiesta, declarada de Interés Turístico Regional, se celebrará del 10 al 12 de octubre, e incluirá el tradicional mercado de otoño por las calles de Villaviciosa en el que podrán participar  empresas del sector agroalimentario y artesanal, así como aquellas que mantengan algún tipo de relación con la manzana, la sidra y el mundo rural asturiano, siempre que cumplan los requisitos contenidos en las bases, ya publicadas en la página web del Ayuntamiento www.villaviciosa.es. El plazo de inscripción para la participación en el mercado estará abierto hasta el 4 de septiembre.

Enlace a les bases: http://bit.ly/1OyqAaL
Enlace a la ficha de inscripción: http://bit.ly/1Iqjjtt


El Festival de la Mazana que n'anguaño llega a les sos bodes de perlla al cumplise la so trixésima edición, entama a cobrar vida.
La Fiesta, declarada d'Interés Turísticu Rexonal, va celebrase del 10 al 12 d'ochobre, y va incluyir el tradicional mercáu de seronda poles cais de Villaviciosa nel que van poder participar empreses del sector agroalimentariu y artesanal, según aquelles que caltengan dalgún tipu de relación cola mazana, la sidra y el mundu rural asturianu, siempres que cumplan los requisitos conteníos nes bases, yá publicaes na páxina web del Conceyu www.villaviciosa.es. El plazu d'inscripción pa la participación nel mercáu va tar abiertu hasta'l 4 de setiembre.

Enllace a las bases: http://bit.ly/1OyqAaL
Enllace a la ficha d'inscripción: http://bit.ly/1Iqjjtt

No hay comentarios:

Publicar un comentario